Vardagens eviga fråga - vad ska vi ha till middag?

Det är en fråga som ständigt är aktuell i nästan alla hushåll skulle jag tro, och defentivt aktuellt i vårt. Tidsbrist och Ideétorka inför matlagning är desutom aktuellt. Därför har jag funderat om man inte skulle beställa hem en sån där matkasse med ingredeenster och recept? Är det någon som testat det?

Jag kollade runt på nätet och fann två matleverantörer som jag fastnade för nämligen Sarasmatkasse.se och Tastelines matkasse. Så i mon blir det till att sätta sig för att beställa. Jag hittade oxå en som man måste kolla in om man vill ha sig ett gott skratt
http://connysmatkasse.info/ den ultimata matkassen för singel män hehe:0D

Vilket ruskväder det har varit i dag. Som tur har man haft inläsningsdag och man har bara gått hemma och skrotat, GÖTTANS!

Min älskade sambo och jag har en förkärlek till ljudböcker och i går lyssnade vi färdigt på Flickan med snö i håret, skit bra bok kan varmt rekomenderas. Men nu tar vi en paus i lyssnande och kollar på säsong 4 av den underbar grymma serien (enligt min mening) True Blood. 12 avsnitt att avverka innan det är dags för att börja se 2a säsongen av en annan underbar serie nämligen The Walking Dead. Som ni ser är jag ett stort fan av zombie och vampyrfilmet:0)

Dags att göra annat

På återseende :D

Ps. Glömde ju en sak. Under våren och sommaren har det försvunnit cigg nere hos min granne, men i dag kom jag på dem. 3 st 12åringar och jävlar vad ja skällde på dem. Kanske man slipper dem på ett tag hehe Ds.

Kommentarer

Kommentera!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mail:

Egen blogg/hemsida:

Vad tycker du?

Trackback
Test