Det är sjukt galet vad tiden går fort

Har återigen försummat denna blogg, så nu är det la dags att börja skriva igen antar jag.

Hösten är på intågande, men va fan tog sommaren vägen? Hann ju inte äns bada i havet!!!
Sommar bara försvann med plugg av Humanekologi och två veckors vistelse uppe i Nortan och en massa annat stuff.

Nu har jag i alla fall kickat igång sista terminen. I januari tar jag examen och sen bär det av ut i verkligheten igen:0)

Idag:
Liten var på cirkus med min älskade mor och brors dotter. Hjärtat och jag fick "barnledigt" och tog en tur in till stan. Slutade med att vi hamnade uppe på guldheden och fikade uppe i vattentornet där upp och käkade räkmacka och kaffe:0) Nice nice!

I dag är det även 10 årsedan sen 9/11. Mina tankar går till de skadade och de som blev änglar och flög till himmlen den dagen *R.I.P*

Avslutar detta inlägg med denna underbara bild fotad på guldhedens vattentorn.


Kommentarer
Postat av: Linda aka Javamorsan

Oj oj ja det var längesen du skrev här såg jag när jag kollade dina inlägg ;)



Jag kan inte låta bli att blogga. Det är som en drog. Även min lilla ventil i vardagen.



Hoppas du får en fin vecka nu :)


Kommentera!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mail:

Egen blogg/hemsida:

Vad tycker du?

Trackback
Test