Den regnigaste och tröttaste dagen på länge!

I dag har regnet bara öst ner här på väskusten bortsätt från några uppehåll. Dagen startade si så där i dag. En föreläsning och 3 timmars sömn innan, vilket resulterade i att jag tappade fokus efter en halvtimma in i föreläsningen, och slutade med att jag satt och lyssnade på musik och halvsov och insåg att den här föreläsning kunde jag lika väl kollat hemma över internet.

Under lunchen fick jag fin besök av fröken Bruhn och hennes lilla sötnos som kom förbi skolan och sa hej:0) eftermiddagen avslutades med litteraturseminaire och kaffe. Blev oxå en sväng till skopunkten med mor min för att köpa skor och nya stövlar till Emil och så ett par skor till mig:0)

Nu viner vindenoch regnet öser ner utanför och jag har kurat in mig under täcket hemma hos mor och far. Gott att sova borta, speciellt när man är ledig i morgon och man slipper stressa.

Detta var resumen av min dag och vad har jag lärt mig av denna dag? Drick inte Kaffe innan du ska gå och lägga dig! Det lönar sig inte om man ska gå upp tidigt nästkommande dag!

Adjöken!


Kommentarer

Kommentera!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mail:

Egen blogg/hemsida:

Vad tycker du?

Trackback
Test