Då var det det där med att skriva blogg..

Fem dagar har gått sen jag skrev sist. Hade ju lovat mig själv att försöka skriva varje dag, men tiden räcker inte till.. Men ni läsare har dock inte gått miste om så mycket...

Helgen var lungt, Slapp helg.. Dock måste jag tilllägga att jag pluggat lite och funderat på mitt utvecklingsarbete jag ska genomföra på min VFU. Uppgiften blir att få en bättre gruppkänsla och skapa en vi kännsla i gruppen där jag ska göra min Vfu.

Dagen i dag har mestadels gått åt att baka inför i mon, för i mon är det nämligen min födelsedag och då får man fint besök:0) Blev kola kakor och mina specialmuffins:D.

Angående att man fyller år i mon, det känns rätt knepigt att man då fyller 28. Vill fortfarande tro att jag är 22. Är man på väg in i en kommande 30 årkris, när man hela tiden vill vara yngre än vad man är?

Jag har en förkärlek till ordspel och har i många år spelat på Betapet.se från och till. Det finns ju nu även som Android app. Alla på Fejan snackade om det där andra spelet Wordfeud. Så nu är man på g med det oxå, Himmla kul!

Liten resension angående Betapet och Wordfeud
Betabet är otroligt roligt spel. Det bästa är att man har en tidspress när man spelar.
Wordfeud där kan man spela med sina kompisar (det kan man visserligen på beta oxå). Men på Wordfeud slipper man tidspressen och man kan spela lite på turmanhand (lägg ett ord och vänta nån timma eller två). Dock kan detta enligt mig bli segt i längden.

I alla fall jag gillar båda spelen. Kul att kunna variera berownde p vilket hummör man är på. Vill man spela snabbt eller inte lixom..

Nä nu ska jag ta mig en Ciabata med ost och salami och nått varmt att dricka:D
Adjöken i Kröken!

Kommentarer

Kommentera!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mail:

Egen blogg/hemsida:

Vad tycker du?

Trackback
Test