Vilka jävla förlorare Mona och de rödgröna är!

Tack och lov blev det 4 år av blått igen!!!
Skulle ha pluggat men har blivit sittande och kolla på valvakan och har insätt vilken jävla sandlåda allt är..

Det märks tydligt att vilka jävla förlorare de rödgröna är, som sitter och nästan snyfftar sig igenom diskusionen och skyller mycket på SD och Moderaterna.... och tillråga på att Mona Sahlin inte äns kan uttala Bergsjön rätt utan det låter som om att hon pratar norska..

Tacka vet jag moderaterna, som detta år fick min röst, och nu kan man bara sitta och vänta på att de skall sparka fifflaren Mona...



För övrigt har helgen varit toppen!
I lördags stod jag och mamma och Christian och sålde gamla saker på Comersen. Blev en massa saker sålt. Jag och Emil tog också en tur upp till Sjöfartsmuseet. I dag blev det också försäljning på Comersen. Skönt att rensa ut bland alla gammla saker, kommer stå nästa helg också...

I mon väntar en ny vecka, och i mon skall det firas, fyller 27 år i mon (eller rättare sagt i dag, för klockan är 00:04)

Dags att sova!
Pözz

Kommentarer

Kommentera!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mail:

Egen blogg/hemsida:

Vad tycker du?

Trackback
Test