Torsdag!

Godmorgon, denna underbart soliga men ack så kalla dag!
I dag är det skola för sista gången denna vecka, något seminare om dokument analys tror jag att det var.
I morgon och resten av helgen blir det till att läsa allt innan måndag/tisdag, för på tisdag lägs hemmtentan ut.

På måndag blir man ytterligare ett år äldre och då skall det firas med tårta. Frågan är bara vad jag skall önska mig? Det är samma fråga varje år, jag har redan det jag behöver. så vad skall man önska sig?

Köpte ju väskan i från Monki (så fin den är) men det blev en för tidig födelsedagspresent till mig själv. Min kära sambo tyckte det var tråkigt att jag skulle köpa den och sen att han skulle ge mig den, så han vill hitta något annat.

En sak vet jag att jag önskar mig å det är nämligen leggins men vad mer önskar jag mig? Smycken har jag, väskor har jag på tok för många av, perfym har jag redan fått. Så vad önskar jag mig?

Nä nu borde jag göra ett försök med ambjörnsson boken...

Kommentarer

Kommentera!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mail:

Egen blogg/hemsida:

Vad tycker du?

Trackback
Test