Tentan över och nu drar projektarbetet igång!

Man hinner knappast andas ut innan något nytt drar igång. I söndags lämnade jag in tentan och i dag startade jag och tjejerna med vårat projektarbete. Så i dag blev det pluggande hemma hos Tidman...

Igår var en relativ lung dag innan stormen drog igång. Tidman och jag gjorde naglar, hos några estländningar. 150 kr och resultatet blev bra med tanke på priset och att det var elever som utförde arbetet..

Helgen har varit lugn, skrev klart tentan redan i fredag. Så i lördags hjälpte jag mina föräldrar på marknaden och Jag och Emil tog en sväng med spårvagnen och stannade vägen om Bengans, och köpte en av de Håkan Hellström skrivorna som saknas i min samling, samt en bok om Broder Daniel. På kvällen blev det födelsedag middag hemma hos Charlotte med gamla klasskompisar.

I Söndags blev det bokmässan med Frida. Köpte Alfons och Halvan böcker till Emil och en bok om punken till mig själv, samt en roman som utspelar sig i Göteborg. Efter mässan blev det att hjälpa mina föräldrar att hkälpa till lite på marknaden. Det var sista helgen vi stod för denna gång, har fått sålt en massa gamla saker.

Nu är det strax sängen för min del. Men har två tips:

1. Elvis i glada Hudik. (helt underbar serie som sänds på Svt.
2. Broder Daniel When we are winning ( ett måste läsning för alla som upplevt dem eller missat dem)


Adjöken och på återseende!


Kommentarer

Kommentera!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mail:

Egen blogg/hemsida:

Vad tycker du?

Trackback
Test