På söndag går vi till val!

Undet de senaste veckorna har vi matas med information och valmanifest ifrån en massa olika partier. Det har kommit infro från, Centern, Miljöpartiet, SD, Socialdemokraterna mfl. Men vad skall man då rösta på?

Jag har förr varit sypatisör av både miljöpartiet och vänstern, men denna gång blir det inget av dem. Jag vill inte att de RÖDGRÖNA vinner, för jag vill inte ha

  • Fastighetsskatten tillbaka
  • Höjd bensinskatt
  • Att Rut avdraget tas bort.
  • Och absolute inte Lars Ohly som skolminister.
  • Och framför allt inte den där grå och trista Sahlin som statsminister.

Nä i år blir det Aliansen med Moderaterna i spettsen som får min röst! Moderataerna är inte felfria dom heller med de har hjälpt sverige till det bättre under den ekonomiska krisen.





Från politik till annat!
Nu väntar strax skolan och vädret är verkligen pissdåligt, regnet det verkligen öser ner.
Är det hösten som har kommit?

Nu är det dags att kila!
På återseende


Kommentarer

Kommentera!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mail:

Egen blogg/hemsida:

Vad tycker du?

Trackback
Test