Och politkerna är "rädda" för SD...

Satt just och läste rubrikerna på GP och hittade en artikel om att Högerextremer vunnit mandat i Grästorp. Då är inte SD vi pratar om utan Svenskarna parti vi pratar om. Det är de som politikerna borde öppna ögonen för, där har vi ett parti som verkligen är främlingsfigentliga.

Kanske man skulle själv starta ett parti och ställa upp till val om 4 år.
Elles parti!

Huvudfrågor:

¤Gratis busskort för studenter!

¤Valideringssytem för utomerupeiska invandrare, så  de som kommer från t.ex. orientern och har läst till  läkare får chansen att Validera sin utbildning och kunna jobba med det i Sverige. Så som det är för oss överiga i Europa..
¤Få stopp på det vidriga djurplågeriet runt om i världen!

Skämt och sido!

I dag är det min födelsedag!
Först blir det skolan
Sen blir det hem och fixa i ordning
För kl 18 kommer det folk som jag lovat tårta:0)

OCH nu måste jag verkligen göra mig i ordning så jag hinner ut till föreläsningen på Campus Linnné..


Kommentarer

Kommentera!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mail:

Egen blogg/hemsida:

Vad tycker du?

Trackback
Test