Nu skall jag göra ett seriöst försök att börja blogga igen!

Då var man här igen!

Denna stackars lilla blogg har legat nere sen nån gång i sommaras, varför kan man fråga sig?

Jo därför jag har typ ingen motivation att skriva, sen har sommaren varit full med en massa händelser som gjort att skrivandet legat nere.

Nu är jag tillbaka i alla fall och jag hoppas ni som läser detta uppskattar att jag är tillbaka.

Har fixat ny design från rosa till lite neutrala färger. Men innehållet kommer inte att förändras. Sklal försöka skriva lite om vad som händer i min vardag, lite om mode och goda recept eller nått...

Sambon
och grannen sitter och spelar tecken (eller hur det stavas).

Jag borde plugga, för er som glömt läser jag till lärare. Är inne på min 5 termin så läser just nu LAU 270. Kursen handlar om vetenskapligt tänkandet vilket inte är speciellt intresant vilket gör att jag inte har lust att läsa just nu. Men får väl sätta mig ner senare, måste verkligen komma ikap det lilla jag kommit efter.

Emil är just nu hemma hos mina föräldrar, han har varit med min mamma på ikea och träffat Emma och Leo.

Nu skall jag fortsätta att fixa lite bilder och så!
På återseende!


Kommentarer
Postat av: Carin

Bloggen blev fin även i brunt :)


Kommentera!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mail:

Egen blogg/hemsida:

Vad tycker du?

Trackback
Test