Essä skrivning pågår!

Idag  kl 12 la de ute tentan, som bestod av två "simpla" frågor, eller simpla var la inte rätta ordet kanske... 5000-6000 ord skulle varje fråga innehålla. Förstår inte varför man skall behöva skriva så ofantligt mycket om varje fråga....
Så nu sitter man här och försöker bena ut vad böckerna säger kring sakerna som skall besvaras...


Min födesledag igår var underbar! Trevligt att så många kom och ville gratulera mig på min dag. Fina presenter och blommor fick jag också:0)

I morgon blir det tenta junta hemma hos mig, Frida, Cissi, Tanja och Steffie kommer över så vi kommer igång med skrivande.


Avslutar med den musiken som ger mig styrka till att plugga!
Hardstyle in my soul and heart!


Kommentarer

Kommentera!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mail:

Egen blogg/hemsida:

Vad tycker du?

Trackback
Test