Tenta tider = dålig uppdatering på bloggen!

Yes nu är det tenta skrivande som gäller och det är inte sppecielllt kul, är så trött på skiten så man vill bara spy. I dag satt jag åter igen med Frida och Cissi och vi satt så där i 5 timmar, sen var huvudet tomt. Är uppe i 7 sidor av 10 så jag ligger bra till ialla fall.

Från tråkigheter till lite roligare saker. I lördag var jag med mina söta föräldrar på loppis. Har inte varit på sånt på jätte många år, men då mina föräldrar bukar gå ganska ofta (min pappa köper gamla skivor som han samlar på) så jag följde med.

Hittade riktiga fynd!


En vit kruka för 5 kr
Den röda vasen för 25 kr

(är verkligen behövligt då vi inte har tillräkligt många när vi får blommor)
Den lilla blå krukan 5 kr
och två bordum te koppar i glas för 20 kr

 
Väskan är från Esprit och den kostade mig 20 kr.
(den var dess utom helt ny)

Som sakt inte varit på loppis på många år men det var riktigt kul med lite kurosa saker. Å väskor kan man inte få nog av då jag byter till nya hela tiden:0)

Nu är huvudet helt tomt efter allt skrivande så nu väntar tv.



Avslutar detta inlägg med denna vackra bukett som min
söta sambo kom hem med igår!

På återseende
Pözz


Kommentarer

Kommentera!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mail:

Egen blogg/hemsida:

Vad tycker du?

Trackback
Test