OJ vad tiden går fort!

Här ser jag att jag varit kassa på att uppdatera, inte skrivit på en månad.

Har inte haft lust, ork eller tid för att skriva, men nu är jag här igen!

På det senaste har det varit snö,snö och åter snö, blött blött och äter blött, så det hela resulterade att i söndag fick jag gå och köpa mig ett par söta gummistövlar. För att mina skor tar in vatten.

I övrigt har det varit bra. Men kursen jag läser just nu kan man inte annat än att bli trött på, tyvärr! Det har varit så mycket strul med uppgifter som skall skrivas å sedan behöver man inte skriva nått. I denna trisdess som kursen innebär kan jag glädjas över att jag fick VG på föregående kurs.

OS har det varit för hela slanten. Verken jag eller Christian är speciellt sport intresserade, men vi har följt skidorna och hockeyn frenetrikst. Så Os är det ända som visats på våran tv bortsätt från då Emil kollat på barnprogrammen.

I morgon fyller mitt hjärta 27 år! Så jag sitter här och funderar på vad jag skall köpa i present. Visserligen har jag redan hittat en present men jag vill gärna hitta nått mera.

Jag tänker tillbaka på åren som gått och inser att i år har vi varit tilslammans i 3 år. När jag lärde känna mitt hjärta, vilket är på höst 5 år sedan, var det en vilsen 22 åring som i dag har vuxit både som person och som pappa till sitt barn. Vill barar säga att jag är lyckligt lottad att få dela mitt liv med Christian och plutten Emil :0)

Oj vad sentimentalt det visst blev.
Nä nu får jag ta och göra nått. Skall jag åka till stan och leta present eller skall jag plugga?! Lutar nog åt stan.

På återseende!
Pözz


Kommentarer

Kommentera!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mail:

Egen blogg/hemsida:

Vad tycker du?

Trackback
Test