Nu är man här igen!

Borde väl skrivit för långesedan och defentivt inte så här sent / tidigt på natten/ moronen!

Redan måndag nu och i dag skall man in på gransknings examination för tentan som mycket slit skickades in via urkund i tisdags. Blev en bra tenta så hoppas man slipper komplitera.

Klockan börjar närma sig halv 2 och jag har skrivt rent granskningen av den tenta jag har granskat, så snart hägrar sängen.

I går (söndag) blev det bokinköpt: Snabba Cash. Får se om det är nått att ha. Annars har föregående vecka och helg flutit på. Var hos min föräldrar på middag både i lördags och söndags :0)

Det har varit mycket med tenta skrivning å annat som har tagit upp min tid, men nu skall det bli ändrig och jag måste börja skriva här igen:0)

Nä dags att sussa

Avslutar här med en go låt:0)
Pözz och godnatt!
(glöm inte att pausa musiken på spelaren upp i hörnet)


Kommentarer
Postat av: anneli

hejhej! nu har ja äntligen hittat hit;) jättefin blogg du har, samma färger som i min förra^^ vi får ha lite hjälpstuga nån dag så jag får nån ordning på saker å ting nån gång, hjälper dig gärna med scrapping om du vill oxå. xoxo


Kommentera!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mail:

Egen blogg/hemsida:

Vad tycker du?

Trackback
Test