Plutten fyller 4 år i dag!

Japp i dag fyllde Emil 4 år och det firade vi med en lagom stort kalas! Min mor, far och syrran kom vägen. Sen kom också Tezzan, Sandra och hennes kille Adde.

Trevlig blev det med en massa god tårta och kakor. Presenter blev det också till Emlis stora förtjusning.

Vi bugar och tackar för alla fina presenter och till alla som kom och förgylde Emils fyra årsdag!

I dag är det inte bara emils 4 årsdag, utan det är 4 årsedan allt märkligt men ändå så underbart drog igång. (Ni som känner mig riktigt väl vet vad jag syftar på :op )

Från en sak till en annan!

Nu är julen bortstädad här på bloggen och även hemma. Tentan är i hamn efter många kontroverser, och nästa vecka börja den nya kursen. Skall faktist bli kul och spännande att börja en ny kurs med helt nya människor.

Nu är det dags att logga ut och renskriva mina komentarer på arbetet vi skall granska inför examinationen på måndag!


We Speak Music - Showtek




Kommentarer

Kommentera!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mail:

Egen blogg/hemsida:

Vad tycker du?

Trackback
Test