Plugg plugg plugg!

Så lät det när de på kursintrodiktionen igår berättade vad som kommer hända under den följande kursen.

Det blir som sagt mycket plugg, men det verkar vara en intressant kurs och förhoppningsvis kan det bli till något givande.Kom i en bra basgrupp ihop med Cissi och Frida som jag hade önskat. Så fick vi sällskap av en tjej som Cissi kände och två tjejer som jag känner sen tidigare, den ena har jag jobbat med inom förskoleverksamheten.

I går lämnade vi även in våran redigerade tenta om Matematik i barns vardag! Håller tummarna att det går vägen! Han även med en fika med Lucy, Frida, Sara och Mona. Blev en Chai Latte och en Muffins semla (någon mix av semla och muffin) på Esspresso House i Vasa stan. Mysigt och trevligt:0)

I dag var en hemma dag med tvätt, plugg och besök av Madde och Deniz som jag inte har träffat på länge.

Nu sitter man här och väntar på att de skall lägga ut information om kursen vi började igår. De skulle ha gjort det tidigt i morse men har haft problem och lovade att lägga ut det sent i kväll. Har väntat hela dagen för jag vill ha reda på de uppgifter vi skall göra på vår Vfu plats. Men men det kommer väl, om inte annat i morgon.

Nu skall jag göra i ordning sallad, tomat och gurka som jag skall ha till mina kalkonrullar i morgon.

Natti Natti





Kommentarer

Kommentera!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mail:

Egen blogg/hemsida:

Vad tycker du?

Trackback
Test