Jag måste bara blogga!

I dag hände en skit skum sak! Jag Frida var på väg ner till Pernilla i dag för att plugga. Bakom oss gick två småkillar i 15 år ålder eller nått. Frida sa till mig kolla vilka konstiga byxor han har. Jag såg också dem och sa nä, det där är ravekläder, sånt vi har på våra fester. Efter ett tag kom killarna ikapp oss och jag vara bara tvungen att fråga vad det var för byxor.

Svaret var det är byxor (killarna trodde la ja inte var klok). Men jag frågade vidare och sa att jag hör er musik (det var trance i hörlurarna) jag går själv klädd så där. Då sa kompis det är Ravebyxor, och är från Australien.

De kallas tydligen Phat Pants och är dom mest underbar byxor som jag någonsin har skådat. Märket killarna hade på sig kommer från Australien och här är adressen till sidan
http://www.alternategear.com.au. Dock är byxorn svin dyra men om man jämför med Space Tribe och Cyberdog så kan dessa slänga sig i väggen, då Phat pantsen i från Australien är 1000 gånger snyggare!!! Här är ett par som jag lätt skulle vilja ha.
(Bilden lånad av http://www.alternategear.com.au)

Underbara Byxor!


Kommentarer

Kommentera!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mail:

Egen blogg/hemsida:

Vad tycker du?

Trackback
Test