Då har det varit examination i dag!

Å det gick över förväntningarna! Fick bra repsons av gruppen som hade granskat vårat arbete, och det vara bara småsaker vi behövde ändra på.

Sen fick jag tillbaka min hemtenta angåde miljöer för lärande. Trodde den skulle bli bajs rent utsagt men resultatet blev VG ilket gör mig väldigt glad.

Efter denna trevlig dag i skolan då huvudet bara var så utömt på tankar var man hos tandläkaren. Slutade med lagning av två hål, bedövad i halva ansiktet och 1000 kr fattigare. Jag kan nu i efterhand glädjas av alla mina 6 hål är lagade och jag kan skaffa tandförsäkring eller vad det heter.

Helgen har varit lugn och skön. Emil fick vara hemma denna helgen, han skulle varit hos mamma men lilla syster var magsjuk. Å vi ville inte reskera att åka på skiten. Så i fredags blev det fil mys med chips och godis. På lördan vart det middag hos mina päron, å min bror och Emma kom över så hon och Emil fick leka en stund. I söndags skulle Emil, mamma och jag gå å bada i björndamms badet men väl framme var det stängt. Vi valde i stället att åka och hälsa på min moster och hennes lilla valp för att fika. Kort sumering i vad helgen inneburit.


I morgon börjar den nya kursen Skriftspråkslärande i förskola, förskoleklass, fritidshem och de tidiga skolåren. Skall bli spännande med en ny kurs och ett nytt innehåll. Skall även bli kul att få återse gammla kurskompisar och få lära känna nya.

Nä nu väntar sambon och film framför tv!
På återseende!


Kommentarer

Kommentera!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mail:

Egen blogg/hemsida:

Vad tycker du?

Trackback
Test