VFU bedömning i mon = något nervös!

I morgon kommer min Vfu ledare i från universitet och skall kolla på när jag håller en samling med barnen på förskolan. Är något nervös måste jag medge. Har förberätt en samling (för våra 3-4åringar) med nalle tema. Hoppas allt går vägen bara!

Nog snackat om det!
I helgen åkte våran lilla familj upp till Norrtälje med omnäjd för att träffa Christians släkt. Det blev namngivning av Emils lilla kusinBesök hos gammel MormorTräff av vänner i från Norrtälje (med tillhörande utgång) Och middag med Christians Pappa, och narturligtvis lung och ro i Svärmos hus mitt ute på landet. Det var en fartfyld och händelserik helg, där vi faktist han med allt vi hhade planerat för denna resa.

Lite bilder:


På vägen upp Snö i Borås, narturligtvis

              
          Mina Pojkar                 Svärmors hund Tanja

                
Katten Findus sussar gott!             Farmors gård på Vidö


Fäder och Söner (lika som bär)

Inte västra frölunda, utan Frölunda utanför Nynäshamn
Och detta är inte Västra Frölunda för er som tror det :0P hihi
Denna bild får avsluta för i dag!

Puss och God Natt!


Kommentarer

Kommentera!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mail:

Egen blogg/hemsida:

Vad tycker du?

Trackback
Test