Ush å fy för regninga å kalla dagar!

I dag är det en sån där dag då regnet bara öser ner utanför fönstret och man vill bara krypa upp i soffat med sitt duntänke å kudda å kolla på någon bra film. Speceillt vill man detta när man vet att man har tonvis med andra saker som ligger å väntar mm.

Det sakerna som har högsta prio är just nu att ta mig ut i regnet, å ta mig till bussen för att åka ner till Allum och köpa present till min lilla pappa som fyller 61 år i dag,
HIPP HIPP HURRA för honom!

Sen hoppas jag att min kära Sambo slutar i tid så vi kan fixa resten av pappas present och sen komma i tid till kalaset. Vilket vi är rätt dåliga på, måste jag medge, men man säger ju att fint folk kommer sent:0)



I kväll blir det bio Flickan som lekte med elden (Stieg Larsson). Jag, Christian, mamma och min syter skall gå. Vi alla vill se filmen, men har inte fått tillfälle att gö förens nu när det passade för oss alla. Hoppas den är bättre än den första filmen. För den var så där (något bra), många missar tyckte jag som har läst böckerna. Men det är la så att har man väl läst böckerna och sen ser filmen så är det till 99% att böckerna är bättre.
Får hoppas på det bästa!



Nä nu får det allt ta å sluta regna! För jag måste verkligen ner till Allum nu!

Ha det gött 
Pözz
och Kram
 


Kommentarer

Kommentera!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mail:

Egen blogg/hemsida:

Vad tycker du?

Trackback
Test