Underbara söndag!


I dag är det officellt att jag och Christian har förlovat oss!
Känns verkligen underbart och helt rätt! Vi har varit ihop i mer än två år och kännt varande i 4 år:0) I kväll blir det någon mysig restaurang, vi funderar på Bryggan i majorna då vi vill gå på ett litet personligt ställe där det inte är så mycket folk.

Men innan vi sticker iväg och äter skall min kära pojk jobba! Jag skall försöka läsa lite, och sen skall jag och Tezzan gå å se på innebandy! Pixbo Vs AIK!

Det var några årsedan jag var å såg Pixbo spelade så det skall bli jätte skoj!! Har dammat av min gamla Pixbo halsduk som givetvis måste me:0)

Nu är det dags att plocka fram frukosten, får se om det blir omelett, MUMS!

Have a nice day!

Ps. Jag glömde ju berätta att vi (jag, Christian, mamma och syrran) var å såg på Flickan som lekte med elden! Tyckte första filmen var så där och boken bättre. Men denna film var väldigt bra och sevärd. Boken var förståss bättre men denna var nära i klass med boken. Kan hända att jag tyckte den här var bättre då de båda sista böckerna har en bättre story än den fösta boken! Ds.


Kommentarer
Postat av: cicci

Grattis! Visst e det härligt att vara nyförlovad=) Är själv förlovad sen en vecka tillbaxs=)


Kommentera!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mail:

Egen blogg/hemsida:

Vad tycker du?

Trackback
Test