Fredags kväll!

Sitter här i min ensamhet, sambon är å mekar bil. Nu kanske det låter som skit rist och ensamt men nä, han är snart hemma. Bra att få den nya bilen i tip topp form innan vintern.

I dag blev det pluggande på essän, och det bli mera i mon. Men funderar redan nu att sätta mig och skriva. Visserligen kan det låta som man inte har nått liv. Att sitta och plugga på en fredags kväll när anndra sitter å tittar på Idol och annat skit. Jag är inte å mycket på för tv, (var mer för att kolla tv när jag var yngre). Ratar allt vad Idol och dokhussåpor heter. Tycker sånt å avskyvärt FÖRNEDRINGS TV! Nä visst kollar jag på nån serie då och då, av typen CSI eller Criminal Mind och sånt men följer de inte frenetriskt. Om man skall prata mer om jag kollar på tv då jag gör det blir det mest program från Disovery och sånna kanaler. Vill få ut nått av det jag tittar på och inte sitta och kolla på massa dravell. Annars blir det mest film och sånt.

I dag har man då bokat biljetter till
Monday Bars Lucia Cruise som går av stapeln 10-11 december. För er som inte vet är detta ytterligare en av alla "Rave" kryssningar jag och min söta sambo åker på. På senare år har vi bara åkt på Black n White Crusise men har hunnit med tre kryssningar i år! Börjar lika den gamla goda tiden då vi åkte på alla:0) Nä så nu är det dags att börja planera vad man skall ha på sig. Funderar på att be mamma sy vita benlurvisar och nån vit klänning, men får se vad det blir:0)

Nä nu kurrar magen dags att äta kvällsmat eller nått. Blev ingen middag i dag utan en stor sallad ifrån Paprika till lunch som var grymt god och mättsam.

XXX


Kommentarer

Kommentera!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mail:

Egen blogg/hemsida:

Vad tycker du?

Trackback
Test