En kulen kväll!

Nu sitter jag här igen framför min dator, mörkt och kallt är det ute. Snälla varför kan inte hostan och förskylningen ge med sig? Hållt på att hosta i över en vecka nu och varit förskyld lika länge. Avskyr att man alltid åker på en massa skit framåt höstkanten.

Hösten för många positiva saker med sig också skall jag tilllägga. Speciellt alla färglada träd! Här är några som jag snappade upp med mobilen på väg hem från bussen:0)


Jag har återupptagit en gammal hobby så där i tenta tider, nämligen att fixa i ordning kort och sånt. Tänkte att man skulle fixa nån ny design här på bloggen. Men jag gillar mitt rosa som jag gjorde i somras, eller nån annan som har nått förslag? (skriv gärna ett inlägg då:0))

I dag var jag ute å hälsade på min förskola där jag gör min vfu. Var meningen att jag bara skulle vara där en timma, men stannade kvar i 3 timmar å satt å fikade mellanmål och pratade med barnen Mysigt!

Sen var det att ungås med min söta familj. Vid 8 tiden kom Frida vägen och vi började gå i genom de andra essäerna i våran gransknings grupp. på 1½ timma kom vi i genom en halv essä. Språket och meningsbyggnads fel gjorde det mer eller mindre obegriplig. Skall fortsätta mer i morgong.

Föresten i morse hörde jag Dead By April med Loosing You på NRJ. Är det någon som kan förklara varför de har ändrat låten. Den där skrikande mörka rösten som knappt går att tyda har ersatts med någon som man förstår vad han säger. Tråkigt tycker jag då låten känns förstörd. Kan nån förklara varför det är så? Är det så att sådan musik igentligen inte passar in på NRJ så dom måste göra om den? Inte vet jag?! Är det någon som vet är jag tacksam om du kan dela med dig av upplysningen!

Snart dags att sluta men vill i dag avsluta med att tända ett ljus för min vän och de andra ungdomarna som i dag för 11 årsedan omkom i Backabranden.
Vila i Frid!
Min vän du kommer alltid att finnas i mina tankar!

Elvis has just left the building, Thank you and good night!


Kommentarer
Postat av: Frieda

Shit, var det 11 år sen? Tiden går så sjukt fort. Hoppas allt är bra med lilla dig i alla fall. Vi får ses snart! Lite julbak om ett tag, Pöss och Kramiss =)


Kommentera!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mail:

Egen blogg/hemsida:

Vad tycker du?

Trackback
Test