En bild säger mer än tusen ord!

Så därför säger jag det med en bild:



Japp den är äntligen klar!!! Nu skall bara skicka in den via urkund och till min gransknings grupp.
Hoppas allt går vägen nu! Känner att jag kanske borde utvecklar den mera, men har suttit här sen i fredags och vridit och vänt på mína situationer. Känner verkligen att jag inte hitta något mera i böckerna som passar in i mina situationer. Håll tummarna för mig!

Nu återstår det bara att granska de andras essäer och skriva två frågor till varje. Sen blir det en lugn familje helg. Christian fick en idé om att vi tillsammans med min syster familj, min brors familj och mina föräldrar skall fira Halloween och göra lite pyssel och mysa. Skall bli trevligt, får se hur många vi blir:0)

Nä nu skall jag sätta mig för ovanlighetens skull och kolla om det är nån bra film på tv!

Ha det fint
Kram


Kommentarer

Kommentera!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mail:

Egen blogg/hemsida:

Vad tycker du?

Trackback
Test