Saknat motivation...

Japp det är något jag har saknat det är därför har jag inte skrivit sen i onsdags förra veckan. Men här är jag nu igen!

Förra veckan
var det mycket med skolan, men blev en lugn helg med sambo (lill grabben var hos sin mamma) och Mary Kay party. 

Nu har man i alla fall fått reda på att man är godkänd i förra kursen så nu är det bara nästa tenta som hägrar denna vecka :0)
 



På fredag händer det! Då kommer nämligen sista filmen i milenium triologin
Luftslottet som sprängdes. Jag och Christian har väntat så länge nu på att sista och avgörande delen i serien skall komma ut på bio, och nu kommer den. Hoppas den lever upp i samma klass som andra filmen. Men jag kan för er som verken har sett filmerna eller läst böckerna att läsa böckerna först. De är bättre klass än filmerna.


Måste bara berätta en kul sak. I dag när jag och Pernilla är på väg till hålplatsen på drottningtorget så ser vi att det står en skyltdocka i busskuren. Några med oss hajar till och undrar varför det står en docka mitt bland allt folk. Jag och Pernilla står och pratar om annat och vagnen kommer folk går på spårvagen, i och med att detta inte var våran vagn blir vi kvar i hållplatsen. Jag kommer att tänka på dockan igen, men upptäcker att den då är borta. Undrar bara vem som släpar runt på en skyltdocka i stan? Vi kom fram till att antagligen var det någon mode studerande eller nått. Men en annan tanke poppade upp i huvudet. Tänk om det var någon tokig människa som släpar omkring på skyltdockor bara för nöjes skull...

Nu skall jag läsa lite om hur barn lär sig skriva.. men innan jag gör det vill jag tipsa om två kul sidor med massor av söta saker.

Den första säljer många rosa saker (till min stora förtjusning) Fluffbabes
Den andra säljer också en massa söta saker Bluebox

Medan ni kollar in dessa sidor så sätter jag mig och läser
Kram och Godnatt!


Kommentarer

Kommentera!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mail:

Egen blogg/hemsida:

Vad tycker du?

Trackback
Test