Nu var det gjort!

Nu har man vaccinerat sig, inte så farligt som man kan tror. Det gör mer ont att ta blodprov i fingret.

Sitter hemma hos Mamma och Pappa som kom hem från Furtuventura igår. Emil fick vara hemma från förskolan, han ville vara hemma då mina föräldrar kommit hem. Han skulle titta på Toy Story men nu har han somnat så nu sitter man här själv. Blev sent i går för oss alla då mina föräldrars plan var försentat. Men om man väntar på nått gott väntar man aldrig för länge. Skönt och ha de hemma igen, allt återställt till det normala.

Jag älskar väskor, äger på tok för många enligt min sambo men enligt mig själv kan man aldrig äga för många väskor. Mina söta föräldrar hittade denna väska till mig på semestern =0)



Kort men informationsrik uppdatering...



Kommentarer

Kommentera!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mail:

Egen blogg/hemsida:

Vad tycker du?

Trackback
Test