Måndag...

Varför är man alltid så förbannat trött på måndag?

I dag har man skrivt klart tentan, så nu måste man ta i tur med det försenade adventspyntet!

Blev fin fin Taco gratäng till middag:0)

Veckan ser ut följande:


Sitter och läser nöjesbilagan på aftonbladet.se. Jag förundras över hur mycket det skrivs om dukusåpor. En artikel har rubriken
Dokusåpa-kriget. Där skulle Baren Meral Tasbas rykt ihop med nån gammal Robinson deltagare om vilken serie som var finast. Suck säger jag och ställer mig frågandes till om någon överhuvud taget kommer ihåg Baren och Meral? Finns det inget vettigare att skriva om, än alla äkliga, jobbiga dokusåpor?

Nu vill jag bara att det skall komma snö så man får den där riktiga jul /vinterkänslan!


Kommentarer

Kommentera!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mail:

Egen blogg/hemsida:

Vad tycker du?

Trackback
Test