Godmorgon denna underbara fredag!

Just nu sitter jag och avslutar min frukost, bestående av en sub med ost och ett glas Yoggi Jalla, MUMS!

Blev sent i säng igår. Hela denna vecka har jag somnat si så där runt halv 2-2. Har lyckas vända dygnat då jag mesta dels har varit hemma eller börjat sent. Men nu är det dags att vända tillbaka så man orkar upp nästa vecka som består av tidiga morgonar.

Snart skall jag ta bussen in till stan. Skall faktist gå på universeum. Inte av rent nöje utan vi skall dit på en föreläsning med skolan. Men först skall jag luncha med min underbara snutt. Han skall upp till Stockholm och hälsa på sina föräldrar. Emil är hos sin mamma denna helgen. Så med huset för mig själv skall jag skall skriva klart kompleteringen av min essä.

Nu måste jag ta och fixa i ordning mig å ge mina pippisar lite mat!

   På återseende


Kommentarer

Kommentera!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mail:

Egen blogg/hemsida:

Vad tycker du?

Trackback
Test