Examination och tandläkaren i dag.....

I dag hade vi examination (granskning) av essäerna som vi har skrivit. Det gick la men jag fick komplitera. Måste utveckla min observationer och mina analyser samt se likheter och skillnader i observationerna som jag sen kan diskutera i diskusionen. Ja ja det var väl inte kul att behöva komplitera men det är lärorikt.

Efter examinationen som slutade 4 körde Frida mig i ilfart hem till Partille för att jag skulle hinna till tandläkaren kl 16.20. Där fick man laga hål och shit det blev dyrt, närmare 1000 lappen för ett hål, och ush vad man var bedövad. Bedövningen satte sig i läppen, näsan och ögonlocket
(men nu några timmar senare har det släppt).


På vägen hem ringde Christian och dividerade om jag inte vill ha en ny liten laptop. Jag har redan en stor laptop som jag mesta dels använder när jag är hemma (skriver tentor och fixar bilder mm). Sen har jag lånat hans lilla 9 tummare när jag suttit på föreläsningar i skolan. Men nu hade han sätt en 10 tummare som han kunde köpa i stället å passa på att sälja den andra.

Väl hemma hade min underbara snutt lagat mumsig mat. Sen blev det att softa framför tvn och kolla på Små EinsteinsPlayhouse Disney tillsammans med Emil. Små Einsteins är Emils favoprogram. Fyra tecknade barn skall lösa ett uppdrag som är baserat på ett klassiskt musik stycke... Väldigt pedagogiskt.

Det blev en ny liten laptop både till mig och Christian:0) Så nu är man ägare till två laptops:0)

Nä nu blir det sängen!
Puss och Godnatt!


Kommentarer

Kommentera!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mail:

Egen blogg/hemsida:

Vad tycker du?

Trackback
Test