En lördag kväll i november...

Här sitter jag å kollar på tv. Sitter och slö tittar på Jönsonligan, men tröttheten tar ut sin rätt.Så jag fick ta fram datorn och skriva lite här medan jag väntar på att Christian skall komma hem. Senast jag pratade med han var han i Jönsköping så nu är det inte så långt kvar innan min snutt kommer hem:0)

I dag har jag med lite bollande av tankar med tjejerna skrivit klar kompleteringarna på min Essä, så nu är den klar och inskickad. Nu är det bara att börja läsa nästa kurs litteratur. Men det får vänta tills i morgon. Nu känner jag bara för att slappa, då jag har skrivit och tvättat största delen av dagen. Borsätt från att jag var över en sväng hos Madde och drack kaffe.

Innan Jönsonligan började på tv visades
Bee Movie - Jätte söt animerad film med ett litet bi som kommer på att människor stjäl all hunung de producerar. Rolig och klart se värd om man gillar animerat.


Bilden lånad i från lypsylhome.com
Så från Bihonung till Bivax så måste jag rekomendera Lypsyls ny läppbalsam med svenskt bivax, kokos olja, Shea smör. Berikat med A och E vitamin och med en smak av uppfriskande mint. Förpackat i en söt hylsa med ett litet bi på :0) Min nya favorit!
Finns en hel serie som säljs lite var stanns. Jag köpte mitt exemplar på coop för 35 kr.
Lagom pris för mjuka läppar:0)

Lite av dagens händelser innan batteriet på laptoppen dör för jag inte satt i strömkabeln!

På återseende:0)


Kommentarer

Kommentera!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mail:

Egen blogg/hemsida:

Vad tycker du?

Trackback
Test