Trött som få

Ush vad jag är trött i dag och så har jag desutom mega ont i huvudet. Vill helst gå och lägga mig men jag skall ut till Jonsered till min Vfu förskola och jobba i dag:0) Det skall bli jätte kul då jag inte varit där sen i april.

Jag syslar med nåt som skulle kunna kallas hobby, nämligen att göra kort. Nu är inte mina så avancerade som vissa andra, men jag brukar göra någort kort när någon i min närhet fyller år. Bara för att det är kul att ge bort ett kort i stället för att springa till affären och köpa nått vanligt kort, som varenda människa riskerara att få.

Här är lite bilder på kortet jag gjorde till pernilla (som fyller år i dag)
                                       
Korten var superenkla att göra och de blev supersöta. Det finns en sida HP pritable . Där kan man finna allt möjligt. Till mitt kort skrev jag ute en blommig sida på ett hårdare papper och skar ut ett runt fönster. Till fönstret skrev jag ut samma sida fast på ett tunt papper som jag sen klippte ut och laminerade. sätt ihop allt och kortet är klart. :0)

Jag älskar starka färger och när jag hade varit och hämtat Emil på förskolan såg jag denna underbart oranga växt.
                               

Nä nu skall jag äta frukost och sen jobba fram till halv 6. Sen i kväll bär det av ut till Skintebo för vi tjejerna som hängt i hop i seminariegruppen skall grilla och fira Pernilla som fyller 25 i dag, Hip Hip Hurra för Henne!!!

Får se om det dyker upp kort i från kvällen, skall försöka fota lite och lägga upp.

Have a nice day!!
XXX Elle

Kommentarer

Kommentera!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mail:

Egen blogg/hemsida:

Vad tycker du?

Trackback
Test