Solig dag undra vad man skall hitta på i dag?

Solen lyser och jag sitter här och försöker klurar ut vad jag och Emil skall hitta på för nått kul i dag.

Blev ingen updatering i går så här kommer den.


Kalas dags i går! Emil var hos sin mamma men skulle på kalas hos Tindra. Så Tezzan möte upp dem inne på Centralen. Bara för att jag skall slippa åka omväg via stan till Tindra. I alla fall när jag skulle ta bussen uppe i från mig till stan, la jag plånboken som vanligt på biljett registreraren och det pep inte. Fan tänkte jag och kom på att Christian hade ju lånat mitt busskort kvällen innan. Så det blev ju bara för mig att lösa sms biljett (tacka västtrafik för sms biljett systemet).

Väl framme i stan så mötte jag upp Emil och Tezzan på Svingeln och vi åkte till Tindras kalas. Det var ett riktigt barnkalas (som jag själv minns det, när jag var liten), med korv med bröd, saft att dricka och till efterätt tårta och så klart avslutning med Fiskdam. Det var jätte kul kalas tyckte både emil och jag.
Här kommer lite bilder! Första bilden är Tindras kort som jag gjorde innan kalaset. sen är det lite foton från kalaset 
    
    Tindras kort           Tårtdags!                         Emil fiskar         Fiskelycka                

Efter kalaset kom min mamma och hämtade mig och Emil (då jag fortfarande inte hade nått busskort) och vi åkte över till Mölnlycke. Där över var redan Fredrik (brorsan), Annica, Emma (dottern) och Emmas kusin Kajsa (som de skulle passa över natten. Det blev en massa lek och bus hela eftermiddagen.
          
   Båttur??                     Gungande Busungar           Kusinerna                   Plask Plask   

Framåt kvällen var man helt färdig. Emil sommnade på soffan hemmas hos mina föräldrar, i och med att Christian jobbade till 23:30 så stannade vi kvar i Mölnlycke, och kollade på film tillsammans med min Mamms.

Det var vad som hände i går.

Nu sitter jag och funderar på vad man skall hitta på. Christian jobbar och Emil försvann just ut på en cykeltur med min mamma. Så jag får väl också ge mit ut i solen

XXX


Kommentarer

Kommentera!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mail:

Egen blogg/hemsida:

Vad tycker du?

Trackback
Test