Regnet det bara öser ner

Varför skall det alltid regna när man är ledig? Kan det inte vara så där supersoligt och varmt :0)

Blir så uttråkad när det regnar, så vad gör man? JO man tar tag i allt det där man redan skulle ha gjort i veckan, så som tvätta och plocka med små saker. Så nu sitter jag här och väntar på tvätt maskinen skall bli klar(men det dröjer ett tag till).

Sen skall jag hämta Emil på förskolan, Christian jobbar till halv 8 i kväll så jag funderar på att åka in till stan med emil och käka Sushi eller nått. Bara göra nått roligare än att sitta hemma.



Jag har två önskemål ,om jag bara hade haft pengar (vilket lär dröja ett tag till).
Det första är The Sims 3 som nyss kommit ut på marknaden

Det andra är Wii Fit, träningsprogrammet till våran Wii konsol.

Vill absolut HA dessa, hellst nu men men får vänta tills man börjat sommar jobba, vilket jag göra på måndag.

Nä nu skall jag packa saker och bege mig ut i det härliga vädret :0)

Pözz Elle

Kommentarer
Postat av: Mariette

Tihi Wii Fit är inte speciellt kul i längden. Har haft den hemma nu ett bra tag,användes flitigt i början men nu samlar den damm.

/Kram

2009-06-15 @ 12:48:09

Kommentera!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mail:

Egen blogg/hemsida:

Vad tycker du?

Trackback
Test