Regn + Sol + Blåst = svensk midsommar!

Så var denna midsommar över för denna gång! Midsommar firades traditions enligt med sol, regn och blåst. Man kan ju börja fundera på när det skall bli varmt och bara sol på midsommarafton?!

Men dagen blev lyckad i alla fall. Vi var som sagt uppe i Hindås och dansade kring midsommarstången, hela familjen + mina föräldrar + brorsan , svägerskan och Emma. Vi träffade även på Tezzan och Rickhard där upp som Emil tycker mycket om.

Sen bar det av till ner till Mölnlycke, där det blev god mat och tårta och en massa andra festligheter. Hela stora familjen var samlad, och det var super mysigt.

Syrran och henns Martin kom även de ner till Mölnlycke och jag och hon spelade tennis på (våran wii konsol som vi hade med oss). Emil och Emma lekte för full, jag, mamma och barnen var ute på en promenad och kollade på änderna och deras super söta and ungar.

Lägger upp lite bilder från helgen som varit super, och jag lägger även upp lite fina natur bilder som jag fottat under helgen.




I dag har det varit en lung dag, vi hade sovit över i Mölnlycke. Emil och jag var ute och cyklade 3 kilometer, emil är helt galen i sin cykel och vill inget annat än att cyklad. Nu är man hemma i Partille och skall snart sova.

Skall in till stan i morgon och träffa Carla, en kompis från Malmö som är uppe och skall kolla på AC/DC.

Så var det med uppdatringen för denna gång. Veckan som kommer måste man fixa saker inför Flatön sematern v 27. Måste köpa ny bikini och nya skor och sandaler till Emil. Får se om man hittar nått snyggt i mon på stan eller nått.

Natti Natti


Kommentarer

Kommentera!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mail:

Egen blogg/hemsida:

Vad tycker du?

Trackback
Test