Orka packa i denna värmen!

Just nu håller man på att packa inför Flatö resan i mon. Det är ett specktakel enligt mig, då våran lägenhet är varm som fan. Ush vad tråkigt det är att packa, och vilka undanflykter man kommer på som man bara måste göra i stället.

Som sagt i mon bär det av till Flatön!!! Kommer bli en spännande resa, hoppas vädret håller i sig och att det är trevligt folk som åker med i år. Vet inte om man kommer uppdatera något då vi verken har internett eller tv, skall försöka mig på att mobil blogga men jag får se hur det blir med det.

Strax kommer lillsnutten hem från sin mamma, där han har varit sen i torsdag. Har varit riktigt tom utan honom, när även Christian inte varit hemma för han har jobbat. Får se hur han har haft det.

Får väl ta och forsätta att packa fast det tar emot. Jag vill bara ha ett trollspö och vifta med så är allt klart, men tyvärr finns väl inget sånt?!

Simma lungt i värmen!
Pözz och Kram

Kommentarer

Kommentera!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mail:

Egen blogg/hemsida:

Vad tycker du?

Trackback
Test