Ny start!

Jag började denna bloggen 2006 men skrev sporadiskt och la den till slut på hyllan, för att nu 2009 rusta upp den och börja skriva.

Jag hade tänkt mig att skriva om allt som rör sig i mitt huvud, allt från min familj till ravefesterna på Östersjön.

Då kör vi i gång!

För det första vem är jag? Elenor 26 år bor i Partille med sambon Christian och hans son Emil 3 ½. Läser på universitet till lärare, har precis läst klart 1 år så nu är det bara 2½ år kvar. På fritiden (för nu äntligen har jag fritid, då skolan är slut för terminen) brukar jag umgås med min familj och vänner.



Detta har hänt:
Onsdag förra veckan firade jag och Christian 2 års dag:0) Sen bar det av till Stockholm och Black and White Crusie (kryssinging til Riga 4-6 juni). För er som inte vet vad det innebär, så är det en speciellt arrangerad kryssning bara för oss som älskar Trance och Hardstyle. Kryssen var fantastisk (borsätt att alkoholen har sin biefekter)

Riga där emot var just för tillfället ingen höjdare, Maten var visserligen god men annars var det dyrt och till på köpet regnade det.

Väl hemma hade parnilla födelsedags fest så det blve ännumer alkohol på lördan, med konsekvenserna att man sov bort hela söndagen. Söndag eftermiddag bar det över till Mölnlycke (till mina föräldrar) för att hämta lill killen, som oxå varit på lite "semester".

Sen var det vardag igen och nu kommer min mamma aldeles strax för att hämta mig, vi skall till Emils förskola på sommar fest (med korvgrillning)

See you soon X

Kommentarer

Kommentera!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mail:

Egen blogg/hemsida:

Vad tycker du?

Trackback
Test