God morgon!

Ytterligare en dag av ledighet! (nästa vecka börjar jobbet på kafeet).
Ligger här i sängen precis ätit frukost (nybakt ostfralla och juice). Christian ligger och sover (han är ledig från skolan), han lämnade emil på förskolan, åkte och köpta frallor och sen raka vägen hem till sängen igen.

Mycket saker som skall fixas idag.
Jag skulle egentligen packat upp det sista ifrån kryssningen och tvättat igår. Men så blev inte fallet, var mycket roligare att göra annat och när jag väl kände lust för att tvätta var jag ju tvungen att åka på gårdsfesten på emils dagis.

Undanflykter för att slippa göra tråkiga saker finns det gott om. nån som känner igen sig? Nä så tvätt och uppackning hamnar på listan över saker som måste tas i tur med i dag.

Men först skall jag och Christian ut till Ikea för att möta Frida. Vi skall köpa present till Pernilla som fyller 25 år nu på torsdag:0) Vad det blir för present tänker jag inte säga, fall om att Pernilla skulle läsa detta. Men jag kan lova det blir nånting kul ialla fall:0)

Dags för mig att  få upp christian ur sängen och mig själv för den delen oxå:0)

kanske skriver mer sen
Pözz Elle

Kommentarer

Kommentera!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mail:

Egen blogg/hemsida:

Vad tycker du?

Trackback
Test