Första dan på Cafét!

I dag var det första dagen på Cafét jag  skall jobba på under sommar. Det var mycket man skulle lära sig när man var ny och speciellt för mig som aldrig har jobbat på ett café innan. Jag fick lära mig att göra smörgåsar (typ fem olika sorter), och lika många olika sallader. Hur skall man komma ihåg alla kombinationer, och allt annat som man skalll göra???
Jag har i alla fall skrivit ner en lathund så fastnar väl allt så småning om.

Dagen har i alla fall var kul och lärorik, inte så stressigt som tur är när man är ny.

Nu i alla fall sitter man hemma hos mamma och pappa (konstigt nog är vi här i dag igen) och väntar på att Chrisitan och Emil skall komma tillbaka i från Cykelturen med min pappa. Man kan tycka att vi ofta är hs mina föräldrar vilket vi också är. Men anledningen är att det är så mycket bättre cykelmöjligheter för Emil här, sen är det bara soft att var här.

I mon blir det mer jobb, då skall jag jobba 14-19, så då blir det mer uppdatering.

Nu blir det kvällsfika innan det är dags att bege sig hem till Partille.

Pözz och Kram

Kommentarer

Kommentera!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mail:

Egen blogg/hemsida:

Vad tycker du?

Trackback
Test