Fan vad jag hatar moppe idioterna på min gård!

Jag måste bara få ur mig lite ilska!

Är så förbannat jävla trött på dessa idoter till tonåringar som har sitt moppeföråd utanför mitt fönster! Var enda dag samlas hela gänget och står och mekar moppe, är hög ljuda och skräpar ner och till råga på allt kör runt med mopparna på gården. Nu kanske jag låter som en jävla moral kärring, men det är inte kul när de står och för oväsen typ halv 12 på kväll när man skall sova, och det är inte kul när de slänger sitt jävla mcdolnad skräp så gården ser ut som en soptip. Det känns inte heller inte kul när man har småbarn som vill ut och leka på gården, när gården ser ut som den gör. Och inte heller känns det särskilt tryggt att låta barnen leka när de kär runt med mopparna på gården. De där idoterna kan tydligen inte läsa att det är förbud mot mobet och bil köring inom bostadsområdet.

Jag blir så arg så i mon är det jag som slår en pling till Partille bo (min hyresvärd)!!!

                                                          Pözz och hej

Kommentarer

Kommentera!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mail:

Egen blogg/hemsida:

Vad tycker du?

Trackback
Test