Ensam med The Sims 3

Christian är ute å firar att han är klar med skolan och Emil är hos sin mamma så vad gör jag, spelar The Sims 3.

Nu har jag fått det efterlängtade spelet:0) Tezzan var över i dag och hälsade på. Hon hade laddat ner The Sims 3 och behövde även hjälp med att fixa i ordning hennes och tjernas blogg (kolla in
Fabuloussisters).

The Sims 3 var la rätt oki, bra tidsfördriveri:0)

Igår firade vi Pernillas 25 årsdag ute hos Frida. Det var jag, Christian, Emil, Frida, Anna, Pernilla och Daniel. Vi grillade, käkade go efterätt och hade trevligt. Pernilla fick av oss tjejer en Dramaten (en såndär kärra på hjul gammla tanter har när de går och handlar) Då vi ansåg att hon behövde en sådan, sen fick hon en köksklocka och ett par flugsmällare. Presenterna var igentligen inte så specielt seriösa utan det var mer roliga ploj saker. Kvällen var super lyckad och här
följer några bilder:

     
Korten blev något suddiga (dåligt ljus). Men men man ser vad det är i alla fall :0)

Emil är hos sin mamma, han är där varanna helg, så denna helg är det hennes. Men Emil som vanligtvis brukar komma hem på söndagarna när han är hos sin mamma kommer hem redan i mon:0) För i morgon skall han på kalas hos tjejkompisen Tindra som fyller 3 år!

Så för att orkar upp till barnkals i morgon som börjar redan kl 12 bör jag nog ta å gå å lägga mig.
Få se om det dyker upp bilder i från kalaset i mon.

God natt, god natt :0)


Kommentarer

Kommentera!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mail:

Egen blogg/hemsida:

Vad tycker du?

Trackback
Test