Brända popcorn

Aj så dagen sket sig! visst kom man i väg till ikea, så nu är presenten kirrad. Men något ständande blev det inte.

Fick i stället ta turen över till mina föräldrar då dessa har haft inbrottsförsök i sitt garage nån gång under dagen. Fattar inte folk som inte kan låta andras saker vara ifred. Väl äver hos mina föräldrar så har vi tit god mat och så har Emil cyklat på sin älskade cykel, och shit va det går undan. han cyklar riktigt bra nu.

Pappa och Christian grejar ner i garaget och klockan har blivit för mycket för Emil som har sommnat i min mammas säng( i och försig ett vanligt förekommande fenomen då vi ofta sover över här om klockan blir för mycket).

Så nu när jag sitter här i köket i lung och ro fick jag för mig att jag vill ha popcorn, testade en påse men fan det gick nått fel stora delar av innehållet blev bränt, får la ta och vänta tills mamma kommer upp, så får hon poppa popcornen (hon kan ju trots allt sin mickro bäst).

Nu skall jag försöka mig å en påse för nu kom mamma ifrån affären :0)

See you later Aligator

Kommentarer

Kommentera!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mail:

Egen blogg/hemsida:

Vad tycker du?

Trackback
Test