Bingolotto + mig = Sant!

Jo jag har faktist suttit i dag å spelat Bingolotto, detta är nått jag inte gjort på säkert 4 år eller nått. Jag köpte en lott på Björkö men nån vinst var det inte. 1 nummer i från att vinna en Volvo c30 (surt).

Vi kom faktist i väg ut i dag Emil, mamma och jag. Vi hamnade ute på Björkö, för emil ville så gärna åka båt. So why not!

Väl framme på Björkö (för det tar en stund att åk dit) så var vi hungriga. Vi hittade en mysig Pizzeria ner i hamnen. Mysigt havs inspirad inredning och vilka pizzor! Vi delade på en Hönö Special Familjepizza (Kebab pizza med försk sallad toimat och grurka och utsökt sås). Pizzan får ♥ ♥ ♥ ♥ ♥, inte speciellt fet (som andra pizzor kan vara) och delikat med sallad och sås.

Liter bilder i från i dag (när jag alltid är på hugget med mobilkameran)
   
Mamma                     Emil                           Jag
   
   Hönö special                   Hamnen på Björkö

Jag verkligen älskar havet och öarna utanför Göteborg. Den dagen jag blir miljonär (om man nu kan bli det på att jobba som förskollärare :0)) så skall jag köpa mig en villa där ute. för det är sådana underbara hus där ute.

I morgon skall man jobba då då. Som jag har skrivit förut skall jag jobba på Kristinelunds Cafét på Teatargatan. Känns väldigt pirrigt, för jag har aldrig jobbat på ett Café innan. Men jag hoppas det går bra. Wish me luck!

Nu sitter jag här och väntar på att Christian skall komma hem från jobbet, Emil har somnat för längesedan och jag borde väl också sova. Så nu säger jag godnatt så får vi se omm det blir nån uppdatering angående jobbet i mon.

Pözz o Kram

Kommentarer

Kommentera!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mail:

Egen blogg/hemsida:

Vad tycker du?

Trackback
Test