Andra dagen på Cafét och fan vad mina fötter värker!

I dag har man jobbat sin andra dag på Cafét.

Men dagen började med att jag fick väcka Christian kl kvart i 5 för han började jobba kl 6. Visst är det underbart när man får agera väkarklocka?! NOT!

Somnade om

Sen kl 7 var jag tvungen att vakna igen men insåg att Emil skulle bli svårväckt, så jag ringde till dagis och sa att han kommmer runt halv 12 då jag skulle till jobbet.

Somnade om igen

Halv 10
väcker Emil mig och vi käkade frukost

Sen vid 11 bar det av till dagis med Emil och jag begav mig sedan vidare in till stan.
Tänkte bege mig till viktväktarna. men väl framm där så var det stängt.

Hade sen en och halv timma att slå ihjäl innan jag började jobba så jag gick å köpte mat på en nudelbar och satte mig i lugn och ro i solskenet och käkade på Kungstorget.

Sen bar det av till jobbet , som var jätte kul men ännu mera att lära sig! Fick lära mig att göra olika sortes kaffe och massa annat kul. Jobbade fram till halv 8.

Sen bar det av hem och där är jag nu. Mina fötter värker och jag är super trött och skall sussa kudden.

Detta var min dag i dag! Skall upp och jobba mellan 8-14 i mon så det är godnatt här.

Natti Nattt

Kommentarer
Postat av: ammizz

låter kul ju, jag har alltid hört att det är jobbigt att jobba på café


Kommentera!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mail:

Egen blogg/hemsida:

Vad tycker du?

Trackback
Test