Aj, Aj, Aj vad jag är bärnd, bränd, bränd!!!

Varför lär man sig aldrig att sa solkräm på hela sig när man skall sola?

I dag blev det havet med mamma och Cissi T. Vi var ute i Sillvik, helt underbart men något kallt i vattnet. Men varför stunatar jag alltid i allt smörja in hela mig i solkräm? Varför skall man alltid bränna sig? Nu ligger jag här i min säng och fryser och satan vad ont jag har. Måste bli bättre att använda solkräm.
Efter havet tog vi en sväng och hälsade på brorsan och hans familj, där vi fikade och busade med Emma.

På måndag bär det av till Flatön jag, Christian och Emil, en vecka med helpension vid havet. Skall bli kul och spännande att se vilka man träffar på detta året (var där förra året oxå). Flatön för er som inte vet är en vaceker plats vid havet på Orust, vi kommer bo 200 meter till havet, tillsammans med några andra familjer. Hoppas bara vädret håller i sig.

Nä nu skall jag kolla på film med Christian. I mon blir det att tvätta och börja packa inför vecan på Flatön. Så det blir ett godnatt här eller nått :0)

Föresten jag har hittat en ny favorit grupp, kanske inte riktigt min musik smak, ni vet ni som känner mig men ändå. Låten och gruppen är underbara. Låten heter Losing You och gruppen Dead by April. Här nedan kommer videon. Lyssna och njut!



Ha det så bra så länge
och välkommen åter!
Pözz och Kram

Kommentarer

Kommentera!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mail:

Egen blogg/hemsida:

Vad tycker du?

Trackback
Test