Vad gör man när alla sitter hemma och kollar på idol?

Jo själv sitter man på tåget hem i från kryssningen och är glad att jag slipper sån skit på tv.

Kryssen var underbart bra och Showtek ägde! Innan vi skulle till Värta för att ta båten så gjorde jag och Christian vårt vanliga besök på Saturn Return. Chrsitian inhandlade nya kläder, För min del blev det en mössa och till Emil blev det en mössa och en tröja i från Cyberdog (ett engelsk klädmärke). Sen bar det av med stopp i tunnelbanan till Värta och den underbar båten:0) När vi kom ombord och kom in i våran hytt var den inte städad. Fick tag i en städerska som lovade att fixa det. Efter en runttur på båten gick vi tillbaka till hytten som nu var nystäda och där stod en flaska champagne som kompensation för det ostädade rummet. Sen bar det av till taxfreen och sen var festen igång.

Natten blev lång, tor jag däckade vid 4 eller nått. Vaknade upp vi halv 1 som man förtjänar när man har festat. Sen bar det av att käka mat i buffen (så gott). Sen flöt det på som vanligt, shopping mm.

Nu sitter man i alla fall på tåget hem till Göteborg. Är så där lagom sliten så man vill bara hem å sova.

I mon kanske det blir till att gå på Jul på Liseberg, beror på hur pigg å utvilad man är i mon:0)

Ciao


Kommentarer

Kommentera!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mail:

Egen blogg/hemsida:

Vad tycker du?

Trackback
Test