Uppdatering!

Då var man här i gen efter några dagars uppehåll!

Vet inte när och vad jag skrev sist men antar att det var när jag var uppe i Norrtälje.
Detta här hänt i alla fall:

Vi har varit upe hos svärföräldrarna uppe i Norrtälje och träffat släkten under ett underbart trevlig julkalas.
Sen har man tagit sig ner till Götet igen och bara varit:0)

I morgon är det Nyårsafton och då blir det enligt traditon middag hemma hos mina föräldrar. Det blir jag, Christian och Emil, Mamma och pappa, Tezzan och Rickhard, Glenn och Carina (tezzans pappa och sambo) och pappas kompis Bosse. Det är nog tredje året i rad vi genomför denna middag:0) Håller tummarna att det blir lika lyckat i år också, och det lär det bli:0)

Annars har det inte hänt/händer det inte så speciellt mycket. Fredag blir det lung för att sammal krafter, för på lördan skall jag och Frida fortsätta och skriva (vill bara att skiten skall vara klart nu).

Föresten innan jul köpte jag på rusta silcon muffinsformar. Kan rekomendera dessa starkt. Bakade muffins i dag och gud va de blev bra. I stället för att bli platta och tråkiga blev det stora och fluffiga. Mycket bättre än att använda pappersformar.

Nä nu skall jag ta och kila men ta det lungt och Ha ett underbart Gott Nytt År!
XXX


Kommentarer

Kommentera!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mail:

Egen blogg/hemsida:

Vad tycker du?

Trackback
Test