Två dagar kvar till Julafton!

När alla människor springer som yra höns i stadens affärer för att handla julklappar (vilket jag också borde göra), skall jag och Frida sätta oss ner och forsätta skriva på våran del av specialarbetet. Känner bara att det finns roligare saker att göra än att sitta och skriva på en hemtenta. Men måste man så måste man. Får ge mig ut i jul kaoset senare i dag.


Julaftonen blir av en ovanlig sort i år, först skall vi fira jul som vanligt hemme hos mina föräldrar. Sen bär det av upp i bil till Norrtälje. Att välja sitta i bilen på julafton är något vi gör för att slippa all trafik. Sen för att redan vara upp för att kunna hämta Emil den 25:e i Uppsala.

Här kommer två bilder på Christians och mina julklappar som Emil gjort till oss på Förskolan. Det är två disktrasor som han själv har målat på, så fina:0)

Christians

Min

Nä nu är det dags att sätta igång att plugga!
XXX


Kommentarer

Kommentera!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mail:

Egen blogg/hemsida:

Vad tycker du?

Trackback
Test