Stressen har lagt sig och julkänslan är tillbaka!

Nu är det bara en timma kvar till julafton, klapparn fixade, ja det blev fakist det i år oxå (man får ju prioritera). Nästa alla räkningar är betalda och julkänslan har kommit åter!

I morgon är det jul middag enligt tradition hos mina föräldrar och sen väntar en 6 timmar lång bilfärd upp till Norrtälje och Christians familj. Den 25 hämtar vi Emil uppe i Uppsala :0) och sen den 26 blir det julfest med hela Christians tjocka släkt.

Vet inte om jag hinner uppdatera i mon, men tar med mig datorn till Norrtälje så det lär ju bli nån uppdatering!

Med detta inlägg säger jag



Nu är det dags för mig å sova, måste egentligen packa men ögonen går i kors så får ta det i morgon!
Ha en lung och ljuvlig helg!
Pözz och Kram


Kommentarer

Kommentera!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mail:

Egen blogg/hemsida:

Vad tycker du?

Trackback
Test