Sista dagen på hela året!

God Morgon!
Sitter här och summerar 2009.
Det gångna året har varit riktigt bra, hunnit med mycket:0)

*3 juni var det två års dag för Christian och mig!

*4 Oktober blev det förlovning mellan mig och Christian!

*Christian har fått kontakt med sin pappa efter nästan 19 år0!

*Det har blivit en hel del resor upp till Norrtälje och Christians släkt där!

*Det har blivit tre Mondaybar kryssningar (en till Åbo och två till Riga)!

*Vi var en vecka ute vid havet på Flatön utanför Orust!

*Har än så länge avvärkat 1½ år i skolan så nu är det bara 2 år kvar!

*Lärt känna en massa nya underbara vänner och har kvar mina gamla
som jag tyvärr inte hunnit träffa så ofta som jag har velat, då jag är
tvungen att plugga så himla mycket!

Varit ett fartfyllt år med mycket plugga och annat kul!

Nu skall jag ta och duka fram fruskost till mig och Emil, Christian ligger fortfarande och sover, kanske e dags att skicka in Emil till honom för att väcka honom:0)



Med denna bild säger jag
Gott Nytt År!

Kram


Kommentarer

Kommentera!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mail:

Egen blogg/hemsida:

Vad tycker du?

Trackback
Test