Kryssning i mon då!!!!!!!!!!!

I morgon kl 10:42 går tåget upp till Stockholm. Sen bär det av en sväng till Saturn Retrun och sen till Värtahamnen. För nu är det nämligen kryssning igen!!!! Kommer bli sjuk kul:0)

Sista tiden har det varit mycket så det är därför jag inte uppdaterat.

I lördags var jag och Frida och såg min andra kompis Frieda när hennes teatergrupp spelade upp en pjäs. Tror föresten att jag skrev förra gången precis innan jag skulle på teatern. I alla fall teatern var så jävla bra, de var jätte duktiga.

Sen har veckan flutit på. Varit på Vfun och så har jag och tjejern a dragit i gån med våran projketrapport. I alla fall startat:0)

Min hjärna går just nu i hundratio!
Sitter och funderar på om jag verkligen har packat ner allt. Men det hoppas jag. Hittade tillslut kläder som passar till kryssen. Blev en kjol ifrån Shock, lite ihop plock i från byrån här hemma och sen har min mamma sytt vita benlurvisar till mig:0) (tack lilla söta mammsen) Christian köpte en söt resväska till mig på ikea där allt är nerpackat. Så nu är man Fitt For Fight för i mon:0)

(bilderna är ifrån ikea.se)

Här är våra resväskor:0) Christian köpte nämligen också en, den svart och jag fick den rosa så klar. Vi orkade inte dra på våran jätte stora denna gång så vi hittade dessa något mindre på Ikea. De kostar 699 eller om man har Ikea Family kortet 549. Man får även en matchande lapptopväska på köpet så vi kan ha med oss våra små laptops när vi sitter på tåget upp till Stockholm.

Nu skall jag lägga mig och läsa. Har börjat läsa Box 21 av Roslund och Hellström. En spannande kriminalroman:0)

Skall försöka mig på att uppdatera i mon när jag sitter på tåget eller nått. Men tar med mig kameran och skall försöka fota lite när jag är på båten.

Kram och Godnatt!


Kommentarer

Kommentera!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mail:

Egen blogg/hemsida:

Vad tycker du?

Trackback
Test